TRAKO 2021 (Gdaňsk, Polsko)Rozšiřujeme tým konstruktérů!Zkoušky ETCSCertifikace EN 15085-2Rozšíření akreditace zkušebního centra ČSN EN ISO/IEC 17025:2018ENX TISAXAV R&D má za sebou dodávku dalšího zkušebního torzaZkoušky životnosti s využitím 3D tiskuVirtuální prototyp podvozku závodního vozu kategorie T3 - DAKARDesign je nedílnou součástí našich projektůModernizace zkušebních zařízeníSpeciální zkušební zařízení pro zkoušky rázemNávrat do vývoje podvozků maratónských rallyeAV R&D v oblasti kolejových vozidelSERVIS ZAŘÍZENÍ vs. OBDOBÍ KRIZEAV R&D je s VámiAkreditace zkušebního centraMSV 2019Zkušební torzo pro pádové zkoušky - AV049Czech Raildays 2019Automotive Testing Expo Europe 2018Certifikace lepení dle DIN 6701Quick release deviceZLINTECHADVANCED ENGINEERING 2018NI Automotive Forum 2018 PrahaADVANCED ENGINEERING 2018CAE Automotive ForumKonference BrnoMalé ohlédnutí za MSV 2018Novinka ze světa AUTOCROSSUCEE Automotive Forum 2018InnoTrans 2018 BerlínMSV 2018 BrnoNOVINKY Z OBORUAutomotive Testing Expo 2018InnoTrans 2018 BerlínCzech Raildays 2018Automotive Testing Expo 2018Kariérní den Fakulty dopravní ČVUT v PrazeRussian Automotive Forum 2018Vzdělávací konference AV R&DCEE Automotive ForumNIDays RakouskoMSV Brno 2017NIDays 2017 PrahaStudentské stáže 2017MSV 2017 NitraDen otevřených dveříVeletrhy pracovních příležitostí 2017Vyvinuli jsme speciální zkušební zařízení.Oznámení o organizační změněAutomotive Forum 2016MSV 2016„Akcelerované“ zkoušky životnosti výrobků, první v ČRRAIL INDUSTRY MEETINGS 2016

Návrat do vývoje podvozků maratónských rallye

V roce 2020 AV R&D hlásí návrat do maratónských rallye vývojem podvozku vozu kategorie T3.

Po úspěšném vývoji podvozkových dílů a následném vítězství vozu VW Touareg na Dakarské Rallye se nyní společnost AV R&D zaměřila na vývoj podvozku vozu z nové závodní kategorie T3 (lehký terénní vůz), který je pilotovaný několikanásobným mistrem Evropy Vaškem Fejfarem.
Součástí vývoje podvozku je návrh kinematiky a klíčových dílů podvozku (hlavy kola s adaptéry a táhel) a bezpečnostního rámu vozu. S výhodou bude použita znalost a zkušenosti z vývoje speciálů pro rallye, rallyekros, autokros a maratónské rallye.
Vozidlo je založeno na sériovém vozu CAN-AM-MAVERICK, který bude přestavěn v rámci homologačních předpisů a testován na zpevněných tratích i kompletně off-road, s ohledem na výkonnostní a životnostní požadavky.

Věříme, že spojení specialistů AV R&D a zkušeností závodníka kvalit Vaška Fejfara přinesou vavříny i v novém ročníku DAKAR 2021.