Konference eTRUCK únor 2024Nové technologie s Tatra Force e-DriveVeselé Vánoce a šťastný nový rok od 2024!Akreditované zkouškyNovinky ze světa autocrossu 2/2Zveme vás na Veletrh TRAKO 2023Spolupráce AV R&D s.r.o. a AŽD Praha s.r.o.AV R&D na veletrhu Testing Expo 2023Rail Business Days 2023Novinky ze světa autocrossu 1/2Reakreditační audit ČIARecertifikace IWE EN 15085 CL1-DDozorový audit dle normy DIN 6701 (EN 17 460 a DIN 2304)Recertifikace ISO 9001PF 2023Konference Brno 19.10.2022InnoTrans 2022 BerlínZkoušky ETCSCertifikace lepení dle DIN 6701Certifikace EN 15085-2Rozšiřujeme tým konstruktérů!Rozšíření akreditace zkušebního centra ČSN EN ISO/IEC 17025:2018ENX TISAXTRAKO 2021 (Gdaňsk, Polsko)AV R&D má za sebou dodávku dalšího zkušebního torzaZkoušky životnosti s využitím 3D tiskuVirtuální prototyp podvozku závodního vozu kategorie T3 - DAKARDesign je nedílnou součástí našich projektůModernizace zkušebních zařízeníSpeciální zkušební zařízení pro zkoušky rázemNávrat do vývoje podvozků maratónských rallyeAV R&D v oblasti kolejových vozidelSERVIS ZAŘÍZENÍ vs. OBDOBÍ KRIZEAV R&D je s VámiAkreditace zkušebního centraMSV 2019Zkušební torzo pro pádové zkoušky - AV049Czech Raildays 2019Automotive Testing Expo Europe 2018Quick release deviceNOVINKY Z OBORUVyvinuli jsme speciální zkušební zařízení.Oznámení o organizační změně„Akcelerované“ zkoušky životnosti výrobků, první v ČR

AVR&D a ETCS - zkoušky stacionárních ETCS zařízení

Ověření funkčních vlastností stacionárních ETCS zařízení je nedílnou součástí služeb AV R&D. Na zařízení jsou aplikovány vývojové a typové zkoušky v oblasti zatížení vibracemi a rázy, dále zatížení teplotní (dle norem), nebo dle požadavků vývoje, či měřených dat.

Zkoušky prototypů soustavy: držák a balíza, umožňují vývojovým pracovníkům získat v krátkém čase zpětnou vazbu z chování prvků umístněných na železniční infrastruktuře. Výsledky zkoušek také slouží pro účely schvalování stacionárních prvků do provozu.

V AV R&D se také zabýváme realizací kombinace zátěžných stavů vibrací, rázů a společně s teplotním zatížením za studena a za tepla v rozsahu od -40°C až do +120°C. Dále také zajišťujeme měření vlastních frekvencí a vibrací zařízení ETCS, které jsou aplikované na vozidlech a v infrastruktuře.

Všechny tyto zkoušky realizujeme v rozsahu akreditace zkušebního centra.